teisipäev, 10. märts 2009

Tulevaste TÜÜEkate mõtteid

Tartu Tudeng piilus 2009/2010. aastal Tartu Ülikooli Üliõpilasesindusse kandideerijate motivatsioonikirju ja toob teieni muutmata kujul mõned „killukesed“.

  • Minu motivatsioon olla TÜÜE liige seisnebki selles, et mul on soov esindada üliõpilasi ning anda selle tegemisel endast kõik.
  • Leian, et minu valijad valiks ausa ning tööka asjaajaja, samuti entusiastliku nende soovide elluviija.
  • Mul on ideid, kuidas siduda töö ja lõbu!
  • Läbi TÜÜE saaksin anda oma panuse millessegi suurde ja võimsasse – noortesse.
  • Oma valijatele lubaksin maa ja taeva kokku, aga silmakirjalikkust jagub meie ühiskonnas nende lubadustetagi küllalt.
  • Arvan, et minul on TÜÜE´le ja TÜÜE´l mulle veel piisavalt pakkuda.
  • Üliõpilasesindusse kandideerin kuna leian, et üliõpilasesindus peab senisest rohkem tähelepanu pöörama koostööle kolmanda sektori organisatsioonide ning Tartu linnaga muutudes selle väärikaks partneriks.
  • Üliõpilased on kõige aktiivsem kiht ühiskonnast, näitame seda välja.
  • Minu idee oleks teha vähemalt kuuajane koolitus tantsuõpetaja käe all nii EMÜ kui TÜ tudengitele. Kulminatsiooniks oleks võistlus, mille hindajateks profitantsijad.
  • Teatavasti ei ole TÜÜE maine just kiita ning arvan, et noorte ja säravate tudengite ülesandeks on seda muuta.
  • Kuigi ma pole üliõpilasesindusega sina peal olnud ja kandideerimine tuli pigem äkklahendusena, ikkagi, olen varem mõelnud, et see või teine asi võiks olla teistmoodi.
  • Ja mis kõige tähtsam, seisan õppetoetuste eest!
  • Selles aastal oleks soov kohe valituks saada.
  • Usun, et kultuur ei seisne ainult kujutavas kunstis, spordis ja muusikas vaid ka käitumiskultuuris, tervise- ja toitumiskultuuris jne.
  • Üliõpilasesinduses saan ma seista praegustele kitsaskohtadele ja probleemidele lähemal.
  • Seetõttu tahaksin pakkuda meile kõigile ilusaid ja unustamatuid mälestusi ülikooliaegsetest üritustest.
  • Olen aktiivne tudeng, kes tahab mitte ainult teaduskraadi saada, vaid ka midagi teha oma ülikooli jaoks ning muuta teiste üliõpilaste elu mitmekesisemaks ja saada iseendale väärtuslik kogemus.
  • Suure osa oma elust olen tegelnud tantsimisega ning sellest saadud kogemused on mul aidanud elus hakkama saada.
  • Miks on nii, et osades teaduskondades on ruumid nii jahedad, et isegi korralikult mõelda ei suuda, kuigi samas on ju teada, et täis kõhu ja sooja keskkonnaga tekivad suured ideed!
  • TÜÜEs eelistaksin olla Majandus, Arendus ja Integratsiooniosaonnas. Seal saaksin tegeleda sellega, mis mulle kõige rohkem meeldib - rahaga.
  • Special for Ida-Virumaa: tudengibuss Tartu-Narva
  • Ööpäevas on siiski 24 tundi ja see on piisav, et jõuaks igasuguseid asju korda saata.
  • Ma tahaksin anda ka oma panuse Tartu Ülikooli näo kujundamises ja seetõttu sooviksin kandideerida üliõpilasesindusse.
  • Olen tegelenud 7 aastat korvpalliga ning see on ilmselt heaks aluseks, miks võiksin sobida meekonna liikmeks.
  • Näen TÜÜE-t väga olulisena meie ülikooli paremaks ja efektiivsemaks muutmisel ja tahaksin omalt poolt edumeelsele arenguprotsessile kaasa aidata, mõtte, sõna või teoga.
  • Teadmistehimuliste erivajadustega tudengite kaasamine ülikooli arvukasse üliõpilasperre oleks samm edasi terviklikuma ühiskonna loomisel Euroopa eeskujudel.
  • Soovin kandideerida Tartu Üliõpilasesindusse eesmärgiga osaleda haridus- ja sotisaalvaldkonna töös.
  • Üles kasvasin Jõgeva linnas, kuid armastan väga loodust.
  • Meie ülikoolis on üle 17 000 üliõpilase, vähestel avaneb võimalus olla nende 31 persooni seas, kes valituks osutuvad.
  • Ühiselamu koht igale Tartu Ülikooli üliõpilasele. Selleks peaks läbi viima nn „etnilise puhastuse”. Mujalt tulnud saaksid ühika koha vaid vabade kohtade olemasolul.
  • / --- / TÜÜE on oivaline võimalus oma teoreetiliste seisukohtade-teadmiste rakendamiseks praktikas.
  • Soovin enda unistusi realiseerida ning arendada end meeskonnatöö ja juhtimisvaldkonna osas.
  • Valige mind!
  • Küll oleks tore, kui kõik juhtuks iseenesest ja selleks ei peaks absoluutselt vaeva nägema. /---/ Kuid kahjuks see kõik ei lähe alati niimoodi ja seejaoks on tarvis sinna taustaks inimesi, kes seda kõike teevad.
  • Ma tunnistan praegu kohe täiesti ausalt, et tegelikult on mul ideid ja mõtteid märgatavalt rohkem ja ka motivatsiooni on märksa rohkem kui see, mis siia kirja sai ja kui ma praegusel hetkel suudaksin olla vähem kummipea, siis oleks see kogu jutt märgatavalt asjalikum. Igaljuhul olen ma hakkamistt täis, et võtta ette pööraseid ja lahedaid tegemisi järgmisel aastal koos TÜÜE-ga.
  • Oleksin oma töös usaldusväärne ja tegus tudengite esindaja, kes omab piisavalt nii empaatilisi kui ka teoreetilisi kogemusi kõigest, mis tudengielusse puutub.
  • Õpilasesinduse töös pidin suhtlema väga mitmete tundmatute inimestega ja arvan, et suhtlemine võõrastega ei tekita minu jaoks probleeme.
  • Leian, et oleks kuritegu kõik kogemused ja teadmised endale jätta, sest olgem ausad- olen ma ikkagi need kogemused tänu teistele (loe: maksumaksja) saanud ning olen kindel, et just nüüd on aeg need ka edasi anda.
  • Seetõttu võib täna mitmeski küsimuses olla TÜÜE poliitika vastuolus üliõpilaste tegelike huvidega, mis võibki olla üheks põhjuseks, miks üliõpilased pole huvitatud TÜÜE valimistel osalemisest. Seetõttu leian, et põhjaliku küsitluse läbiviimine peab olema 2009/2010. a koosseisu üheks prioriteediks.
  • Kuigi see on mu südamemure, siis ei hakka ma sellest siin pikalt rääkima, muidu ei pruugi lõppu tullagi.
  • Ei kommentaari.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar