neljapäev, 14. veebruar 2008

Tudengiorganisatsioonist andmine ja võtmine

Kui ma veel gümnaasiumis käisin, olin täiesti kindel, et ülikooli teed alustades, astun ka üliõpilasesinduse liikmeks. Selgus aga, et valituks osutuda ei olegi nii kerge, sest konkurents Eesti suurima ülikooli üliõpilasesindusse on suur.

Olles esinduse liige, on mul võimalus olnud pühenduda üliõpilaselu parandamisse täpselt nii palju, kui muude toimetamiste kõrval on aega olnud.

Samas olen järginud alati põhimõtet, et lisaks institutsioonist võtmisele, tuleb midagi ka vastu anda, parandada ja arendada, mitte ainult loota teistele ja kiruda. Probleeme, mis ihu ja hinge puudutavad, oskavad kõik näha, kuid ühiskondlikult ja meeskondlikult mõtlema on õpetanud just noorteorganisatsioonides olemine. Seejuures tuleb alati arvestada, et noored on oma tegemistes oluliselt emotsionaalsemad.

Sellel aastal korraldasin kaks nädalat kestvat üliõpilastele mõeldud jalgpalliturniiri, mis tõi platsile üle 200 noore. Samuti olin heategevusloterii algatajaks ja läbiviijaks. Ka teiste ideedele aitasin kaasa nii ööraamatukogus kaasa lüües, aeroobika päeva reklaamides kui paljus muus veel. Need on kogemused, mida ilmselt tulevased tööandjadki võiks kõrgelt hinnata. Ise tulevikus tööandjana oskan ma samuti hinnata noores eas läbi aktiivsuse omandatut.

Subjektid koostööna on ka eraldiseisvatena palju tugevamad, kui olles meeskonna ja ühiste eesmärkideta.


Pille-Riin Raudsepp
Riigiteaduse 2. kursus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar